ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ - ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ

ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ

ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ

Σταυρόλεξο

Λύνουμε το σταυρόλεξο

     1          
2              3   
             
 4              
             
  5             
             
   6            
             
  7        8       
             
9               
             
             
             
             

οριζόντια

2. ΚΙΝΔΥΝΟΣ - ΘΑΝΑΤΟΣ
4. ΚΥΚΛΩΜΑ
5. ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ...
6. ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ
7. ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ
9. ΛΑΜΠΑΚΙ

κάθετα

1. ΠΕΦΤΕΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ
3. ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ
8. ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ...

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Οι blogers είναι άνθρωποι με στάση


August 23, 200 4 23 Αυγούστου 200 4 Blogs and blogging: advantages and disadvantages Blogs και blogging: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα By Gerry McGovern Με Gerry McGovern Isn't it interesting that some of the most significant 'revolutions' of the last twenty years have all had to do with writing? Δεν είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι μερικά από τα πιο σημαντικά «επαναστάσεις» της τα τελευταία είκοσι χρόνια έχουν όλοι είχαν να κάνουν με τη γραφή; How retro is that? First we had email, then webpages, then mobile phone texting, and now blogs. All this reflects a trend whereby the world is becoming more formal in how it communicates. Πώς ρετρό είναι αυτό; Πρώτα είχαμε e-mail, ιστοσελίδες, στη συνέχεια, κατόπιν γραπτών μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας, και τώρα τα blogs. Όλο αυτό αντικατοπτρίζει την τάση με την οποία ο κόσμος γίνεται όλο και πιο επίσημο τρόπο σε αυτό επικοινωνεί. Instead of body language and endless conversations, communication has shifted towards endless words on a screen. Αντί για τη γλώσσα του σώματος και ατελείωτες συζητήσεις, επικοινωνία έχει μετατοπιστεί προς ατελείωτες λέξεις σε μια οθόνη. Bloggers are people with attitude. Bloggers είναι άνθρωποι με στάση. They say there's a book inside everybody. Well, the Web and blogs have let the book out! Λένε ότι υπάρχει ένα βιβλίο μέσα σε όλους. Λοιπόν, το Web και blogs έχουν αφήσει το βιβλίο έξω! There has literally been an explosion of opinion. Υπήρξε κυριολεκτικά μια έκρηξη της γνώμης. Traditionally, public relations was about honing a silvery message that communicated exactly what the organization wanted us to hear. Παραδοσιακά, οι δημόσιες σχέσεις ήταν στίλβωση αργυροειδής για ένα μήνυμα που ανακοινώνονται ακριβώς η οργάνωση ήθελε να μας ακούσει. Now, we can hear all sorts of voices on the subject. Τώρα, μπορούμε να ακούσουμε όλα τα είδη των φωνών για το θέμα. It's true democracy at work. Είναι αλήθεια δημοκρατία στο χώρο εργασίας. The advantages of blogs from an organizational perspective include the following: Τα πλεονεκτήματα των blogs, από οργανωτική άποψη περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
The consumer and citizen are potentially better informed and this can only be good for the long-term health of our societies and economies. Ο καταναλωτής και ο πολίτης να ενημερώνονται καλύτερα και ενδεχομένως αυτό μπορεί να είναι καλό για τη μακροπρόθεσμη υγεία των κοινωνιών και των οικονομιών μας.
Blogs have potential to help the organization develop stronger relationships and brand loyalty with its customers, as they interact with the 'human face' of the organization through blogs. Blogs έχουν δυνατότητες να βοηθήσει την οργάνωση να αναπτύξουν στενότερες σχέσεις και η εμπιστοσύνη στο σήμα με τους πελάτες της, όπως αυτά αλληλεπιδρούν με το ανθρώπινο πρόσωπο »του οργανισμού μέσω των blogs.
Blogs, in an intranet environment, can be an excellent way of sharing knowledge within the organization. Blogs, σε ένα intranet περιβάλλον, μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος διαμοιρασμού της γνώσης μέσα στην οργάνωση.
Blogs can be a positive way of getting feedback, and keeping your finger on the pulse, as readers react to certain pieces, suggest story ideas, etc. Blogs μπορεί να είναι ένας θετικός τρόπος για να ανατροφοδότηση, και διατηρώντας το δάχτυλό σας για τον παλμό, όπως αναγνώστες αντιδρούν σε ορισμένα κομμάτια, προτείνουμε ιδέες ιστορία, κλπ.
Blogs can build the profile of the writer, showcasing the organization as having talent and expertise. Blogs μπορεί να οικοδομήσει το προφίλ του συγγραφέα, με την επίδειξη της οργάνωσης που έχουν ταλέντο και την εμπειρία.
The disadvantages of blogs are: Τα μειονεκτήματα των blogs είναι:
Most people don't have very much to say that's interesting, and/or are unable to write down their ideas in a compelling and clear manner. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν πολύ να πω ότι είναι ενδιαφέρουσα, και / ή είναι σε θέση να καταγράψουν τις ιδέες τους σε ένα συναρπαστικό και σαφή τρόπο.


I have often found that the people who have most time to write have least to say, and the people who have most to say don't have enough time to write it. Έχω βρεθεί πολλές φορές ότι οι άνθρωποι που έχουν περισσότερο χρόνο για να γράψω πρέπει τουλάχιστον να πω, και οι άνθρωποι που έχουν πολλά να πω δεν έχουν αρκετό χρόνο για να το γράψω. Thus, the real expertise within the organization lays hidden, as you get drowned in trivia. Έτσι, η πραγματική εμπειρία μέσα στην οργάνωση θέτει κρυφό, όπως θα έχετε πνίγηκε σε ασήμαντα πράγματα.
Like practically everything else on the Web, blogs are easy to start and hard to maintain. Όπως σχεδόν όλα τα άλλα στο Web, τα blogs είναι εύκολο να ξεκινήσει και σκληρά για να διατηρήσουμε. Writing coherently is one of the most difficult and time-consuming tasks for a human being to undertake. Γράφοντας με συνέπεια είναι ένα από τα πιο δύσκολα και χρονοβόρα καθήκοντα για έναν άνθρωπο να αναλάβει. So, far from blogs being a cheap strategy, they are a very expensive one, in that they eat up time. Έτσι, μακριά από τα blogs είναι ένα φθηνό στρατηγική, είναι ένα πολύ ακριβό, σε ότι τρώνε μέχρι του χρόνου. As a result, many blogs are not updated, thus damaging rather than enhancing the reputation of the organization. Ως αποτέλεσμα, πολλά blogs δεν είναι ενημερωμένη, με αποτέλεσμα να βλάπτουν αντί να ενισχυθεί η φήμη του οργανισμού.
Organizations are not democracies. Οργανισμοί δεν είναι δημοκρατίες. The Web makes many organizations look like disorganizations, with multiple tones and opinions. Ο Παγκόσμιος Ιστός κάνει πολλές οργανώσεις μοιάζουν disorganizations, με πολλούς τόνους και απόψεις. Contrary to what some might think, the average customer prefers it if the organization they are about to purchase from is at least somewhat coherent. Αντίθετα με ό, τι μπορεί να πιστεύουν ορισμένοι, ο μέσος πελάτης προτιμά όταν η οργάνωση που πρόκειται να αγοράσουν από αυτή τουλάχιστον κάπως συνεκτική.
There's money in words; real value, real worth. Υπάρχουν χρήματα στα λόγια? Πραγματική αξία, πραγματική αξία. I'm not a blogger but I do have this newsletter and I can tell you that these 500 or so words that I publish every week have seen a major return on investment for me. Δεν είμαι ένας blogger, αλλά έχω αυτό το ενημερωτικό δελτίο και μπορώ να σας πω ότι αυτά τα 500 περίπου λέξεις που δημοσιεύει κάθε εβδομάδα έχουν δει μια σημαντική απόδοση της επένδυσης για μένα. As an individual, I would highly recommend that you have some sort of publishing strategy, whether it be a blog, newsletter, writing articles for magazines, website or whatever. Ως άτομο, θα ήθελα να Συνιστάται να έχουν κάποιο είδος της στρατηγικής για δημοσίευση, είτε πρόκειται για ένα blog, newsletter, γράφοντας άρθρα για περιοδικά, ιστοσελίδα ή οτιδήποτε άλλο. This is an age where you will build your professional reputation word by word. Αυτό είναι μια ηλικία όπου θα οικοδομήσει επαγγελματική λέξη φήμη σας λέξη. Start off by finding something people care about and that you care about. Ξεκινήστε με την εξεύρεση κάτι που οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για και ότι σας ενδιαφέρουν. Gerry McGovern Gerry McGovern Customer-centric, task-focused websites Πελατοκεντρικές, έργο-επικεντρώθηκε ιστοσελίδες
A more customer-focused website: Create a website that is truly customer-centric; with killer web content that speaks customer language, not organization lingo. Μια πιο πελατοκεντρική ιστοσελίδα: Δημιουργήστε έναν ιστότοπο που είναι πραγματικά πελατοκεντρικές? Με το περιεχόμενο ιστοσελίδων δολοφόνο που μιλάει τη γλώσσα του πελάτη, δεν είναι κορακίστικα οργάνωση.
Manage with facts, not opinions: No more endless debates about what should and shouldn't be on your website. Διαχειριστείτε με τα πραγματικά περιστατικά, δεν γνώμες: Δεν υπάρχουν άλλα ατελείωτες συζητήσεις για το τι πρέπει και δεν πρέπει να είναι στον ιστοχώρο σας. You get hard, defensible, compelling data that shows exactly what your customers want--and don't want. Παίρνετε σκληρά, δικαιολογητέες, αναγκάζοντας τα στοιχεία που δείχνει ακριβώς αυτό που θέλουν οι πελάτες σας - και δεν θέλουν.
A simpler website: Strip away all the filler content from your website. Απλούστερη ιστοσελίδα: Γάζας μακριά όλο το περιεχόμενο πλήρωσης από την ιστοσελίδα σας. Create a clean, lean website that focuses on exactly what your customers care most about. Δημιουργήστε ένα καθαρό, άπαχο ιστοσελίδα που εστιάζει σε ποιες ακριβώς οι πελάτες σας ενδιαφέρει περισσότερο.
Make your website more customer-centric Κάντε ιστοσελίδα περισσότερο πελατών σας-centric
Related articles Σχετικά άρθρα Publishing and promoting content Εκδόσεις και προώθηση περιεχομένου Next issue: Websites: easy to start, hard to manage Επόμενο θέμα: Ιστοσελίδες: εύκολο να ξεκινήσει, δύσκολο να διαχειριστεί Previous issue: Not everyone is worth supporting Προηγούμενο θέμα: Δεν είναι όλοι να υποστηριχθεί New Thinking homepage Νέα Thinking homepage

Δεν υπάρχουν σχόλια: